24 Şubat 2011 Perşembe

Bu yazıyı kimse okumadan geçmesin..


Lig tv'de gün içerisinde denk geldiğim bir klibi sizinle paylaşmak istedim..Kaç zamandır yayınlamak niyetindeydim..

İtiraf edeyim aklımda Sezen Aksu'nun şarkısı sayesinde kaldı..Vakfın adını hep unuttum izledikten sonra, not almayı bile beceremedim çünkü genelde hep geceleri karşıma çıkıyordu..Sonunda gündüz kuşağında yakaladım..

Tesyev'in kampanyası..Detaylar için sizi BURAYA alalım..Yapmanız gereken çok basit..Cep telefonunuzdan mesajlar kısmına gelip destek yazıp 5633 'e göndermek..Tüm Gsm operatörleri için geçerli..5 tl + 2 sms ücreti var..Hattım faturalı değil diyorsanız da yukarıdaki linki tıklayıp detayları öğrenebilirsiniz..

Videoyu 1-2 kere izleyin en az..Eminim siz de benim gibi duygulanacaksınız..

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...