27 Şubat 2011 Pazar

Gene olmadı..1-2






Sağolsun Ntvspor bu maçı vermeyerek maç öncesi canımızı sıkmıştı zaten..Kendi çalışanları bile bu durumu anlamamış ve hata olarak yorumlamıştı maç öncesi..(Kişisel yazışmalarım mevcuttur)

Maçın çoğunu adam gibi izleyemedim..Son 25 dakika net izleyebildim maçı..Ama şu maç için maç yazısı yazmak içimden gelmiyor zaten..

Son 20 dakikada kaçırdığımız golleri ve kurduğumuz baskıyı saymazsak kötüydük zaten..Bir finali daha kaybetmiş olduk ne yazık ki, yani kupa hasretimiz devam ediyor..

Bu maç Barcelona maçının bize kazandırdığı moral ve güveni bitirdi, öncelikle bunu bilelim..Tekrar panik başlayacak..Leyton ve Sunderland maçlarında Cesc ve Theo yok..Bu takımı oldukça etkileyecektir malesef..Özellikle Szczesny ve Koscielny son golde büyük hata yaptılar, bu 2 oyuncuya da ihtiyacımız maksimum seviyede ve Wenger'e bu konuda büyük iş düşüyor..

Moraller bozuk..Ciddi anlamda büyük hayal kırıklığı yaşadım bugün..4 kulvarda birden devam ederken ne yalan söyleyeyim en kötüsü Carling Cup'ı alırız diye düşünüyordum..Ayrıca bugün kazanır, morallenir ve bu moralle Leyton-Sunderland maçlarını da kayıpsız geçer Barcelona maçına çok iyi durumda çıkarız diyordum..Planlar çöpe gitti..

Birmingham'ı tebrik ederim..Doğru olan neyse sahada yaptılar..

Son olarak..We love you Arsenal, we do!!

Hiç yorum yok:

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...