7 Şubat 2011 Pazartesi

Bilica'yı kovamamak..


Bilica'nın kaza görüntülerini ''telegol'' de izledim az önce..Kanım dondu..Alkollü araba kullandın neyse hadi bu sorun olmadı diyelim,ama motorlu sürücüye çarpıp adamı resmen havaya uçurup üstüne yetmezmiş gibi adam öldü mü kaldı mı dönüp bakmadan basıp gitmek..İnsanlık ölmüş resmen ya..Kamera kayıtları olmasa belki de hiç ortaya çıkmayacaktı bu olay,belki motor sürücüsü bu kaza sonucu ölecekti..Adamın umrunda değil belli,panik yaptım kaçtım demiş..Pes..

Bu adam nasıl hala ekmek yer 104 yıllık şanlı kulübümüzde anlamak zor..Karakter yoksunu bir topçuyu görmek istemiyorum arkadaş ben bu takımda..Bulunmaz Hint kumaşı mı bu adam yollanmıyor merak ediyorum..

1 yorum:

legoadam dedi ki...

ben de merak ediyorum !

Eskilerden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...